Sidor

tisdag 15 januari 2013

2013

2013 blir spännande :-) Jag tar en liknande vår som i 2011 då jag sprang 80km i tävlingen Täby Extreme Challenge i april och alla vårens tävlingar i Rogaland, Siddisløpet, Spinnsprinten och Mairittet mfl. I år blir det tur till London och NDW50 i mai. Denna tävling är anledningen till att det under vintern är fokus på löpning för att få ett ordentligt grundlag. Årets höjdunkt blir Norseman som jag haft tur att få plats till. 1200 sökte om de 250 startplatserna och jag kommer definitivt stå redo på färjan i augusti. Jag ska även göra ett försök på Åre Extreme Challenge,  i 2011 gick det inte alls som jag hoppades på. Jag tar en tur till Haugesund och Ironman 70,3 som uppladdning til Norseman och efter det ska jag se till att Arnt och Jan Morten får svetta ordentligt under Tripp Trapp Triathlon i slutet av augusti :-)


Vecka 17/18: Siddisløpet, Spinnsprinten och Mairittet
Under våren blir det flera mindre tävlingar i området.

Vecka 20: North Downs Way 50 miles
Ultralöp utanför London 50miles (80km) längs leden North Downs Way

Vecka 23: Nordsjørittet

Vecka 26: Åre Extreme Challenge (A) 25km fors/sjöpaddling, 15km löpning, 32km cykel
Multisport

Vecka 27: Ironman Haugesund 70.3 (B)

Vecka 31: Norseman (A) 3,8km simning, 180km cykel, 42,2km löpning.

Vecka 34: Tripp Trapp Triathlon (B)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar