Sidor

söndag 17 mars 2013

Vecka 11


Vecka 11

Fullständig slut fysisk och mentalt efter urladdningen under Egersund halvmara. Det var toppen på en tung vecka så denna vecka blev lugn.

Måndag: Cykel ned till måndagsintervaller med Spirit Friidrett. Jogging i 20min sedan hejja och snacka med tränar Einar. Trötta ben.
Tisdag: Nada, ingenting. Benen sega och i behov av vila
Onsdag: Cykel trainer med tempocykeln. 30min lugnt, försökte trycka på i slutet men klev av istället.
Torsdag: Cykel till Sandneshallen 45min. Löpning, intervaller på 200bana, plan var 5x200 i samma fart som 1000m maxfart sedan 1000m max (samma fart som under 5x200m). 5x200m @37sek, 1000m 3:03.
Fredag: Löpning, lugnt och fint i 45min.
Lördag: Cykel trainer med tempocykeln. 3x9min tröskel.
Söndag: Såg på KM terrenglöp kortdistans i Sörmarka. Cykel trainer med tempocykeln, 3x9min över/under tröskel.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar